fredag 6. januar 2012

Godt nytt år!


Leste nyttårsinnlegget til en rosa fugl, og syntes det var en fin oppsummering av 2011. Er glad du kom deg opp igjen! Ser frem til nye innlegg fra din side. Har stor tro på strikkeprosjektene dine ;)

Selv håper jeg dette året ikke vil by på så veldig mange dramatiske overraskelser, men samtidig uten at livet blir altfor forutsigbart. Høye krav, men det er jo lov å ønske seg ...

Jeg ønsker at min kjære skal komme godt i havn med prosjektet sitt, og at jeg kan bidra med mitt for at det skal skje.

At jeg ikke skal få det like travelt som i 2011. At påska blir fin med snø, slik at vi kan gå på ski i Finnmark. Jeg ønsker meg én eneste helg med snø her i Helsingfors slik at vi kan ta i bruk skiene før vi drar nordover.

Håper det blir noen fine fjellturer i Tromsøfjellene, og at det blir lang sykkeltur til sommeren! For et par år siden syklet vi Tromsø- Å, og det var så deilig ...

Jeg håper jeg kommer til å tegne mer dette året.

Jeg skulle ønske jeg fikk tatt opp salsaen igjen i år, nå begynner jeg å miste litt troa på at jeg kommer til å huske noe som helst dersom jeg våger meg ut på dansegulvet ...

Jeg håper jeg kommer i havn med mitt neste oversetterprosjekt. Og at jeg slipper å stresse så mye med det. Krysser fingrene for at det forrige prosjektet har gitt meg i det minste noe erfaring som jeg kan høste litt av, og dermed ikke gjenta gamle feil altfor mange ganger.

Jeg håper jeg blir flinkere til å ta bedre vare på vennene mine. At jeg kommer til å nyte livet mer i stedet for å være flink jente.


Ønsker alle sammen et riktig godt nytt år!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig med en liten hilsen ...